środa, 11 listopada 2015

Czemu Odair? #4

Dzisiaj będzie trochę skomplikowany post więc jeżeli twój mózg przegrzewa się po dużej ilości cytatów opuść tą stronę. A do pozostałej jednostki która została ze mną.
Dlaczego Odair? Po pierwsze! Jestem fanką Igrzysk Śmierci. 😍 Moją ulubioną postacią był Finnick Odair. Czyli nazywam się Odair dlatego, bo jakiś laluś z książki miał tak na nazwisko? Tak 😂 ale i nie. Tak bo to prawda on, ma tak na nazwisko a ja go uwielbiam 😍. Ale nie tylko dla tego. Po dłuższym ozmyślaniu o jego postaci zrozumiałam że, jest bardzo zmienny, dopasowuje się do otoczenia. Zmienia się. Tak jak ja. Ja też staram się dopasować do otoczenia. Dlatego Odair. Postanowiłam wprowadzić nowe słowo.
Odair- zmienny, zajebisty.
Napisałam wam krótką definicję słowa Odair 😂😙.
Dobra✌✌
Do posta 😂😙✊✊👌👍💪❤🐒🐒⛄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz