sobota, 7 listopada 2015

Rodzice #3

Chyba każdy, czuje czasem uczucie że, mógłby swoich rodziców powiesić....
W aktualnym okresie ja mam tak bardzo często. A o to 5 najważniejszych powodów dlaczego;

5 POWODÓW PRZEZ KTÓRE JESTEM ZŁA NA SIŁĘ WYŻSZĄ

5. Wieczne dochodzenie. 
-Mamo, wychodzę!
-Tak, a gdzie idziesz?
-Na spacer.
-Sama?
-Nie, z koleżanką.
-Jak się nazywa?
-Ola.
-Czym zajmują się jej rodzice ;-;...
Nie wiem czy tylko u mnie Mama potrafi zadawać pytanie o które nigdy nie pomyślałabym zapytać ;p

4. Wieczny syf w pokoju...
Nieważne że, dopiero co posprzątałaś. Masz bałagan. Nieważne że, włąśnie odkurzyłaś. Wszędzie walają się okruchy. I nic mnie nie obchodzi że, jest tu czysto. Nigdzie nie wyjdziesz puki podłoga nie będzie lśnić ;p

3. Ubierz się bo zimno...
Nie ważne że, dla mnie nie jest zimno. Jebać że, jest mi gorąco. Bo przecież gdy na dworze 10 stopnie Celsjusza trzeba nałożyć sweter, kurtkę, szalik, czapkę. I nic jej nie obchodzi że, gorąco. Jak gorąco to zostawaj w domu.

2.Wyjdź z tej łazienki! Nie jesteś sama w domu!
Jebać że, jestem w niej od 5 minut w moim domu zawsze znajdzie się osoba która musi się wysikać. Ja czuję że, oni czatują pod drzwiami i czekają kiedy pójdę się myć. A wtedy jeb jeb jeb w drzwi i wychodź bo siku muszę ;-;
I teraz najgorsze...

1. IDŹ SPAĆ BO PÓŹNO
Nie obchodzi mnie że, nie chce ci się spać. Nie obchodzi mnie że, jest weekend. Nie obchodzi mnie że, właśnie oglądasz film. Jest dziesiąta godzina i idziesz spać. A jak nie jesteś zmęczona to sobie poleż to zaśniesz. I nie wytłumaczysz. Nie wytłumaczysz...

Chcę też wspomnieć że, ja w moim domu jestem dość 'duża' aby, sprzątać, prasować, odkurzać, zmywać, ale zbyt 'mała' aby być do 9 poza domem ;-;
I naprawdę to jest złe. albo to uczucie gdy musisz zostać dłużej w szkole a nie powiadomisz o tym Mamusi i potem przyjaciółka mówi że twoja mama dzwoniła do niej dwanaście razy...

Wiem , że rodzice chcą dobrze ale, dlaczego ???


Czy tylko u mnie moja Siła Wyższa zwana potoczne Mamą tak się zachowuje?



Do następnego ;p

6 komentarzy: